KO CUCE ~~ Buraya Reklam Almak için ~~ Hemen Tıkla

Lunar Ve Dark Lunar Savaşı (Geniş Anlatım

Admin

Yönetici
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
622
Puanları
28
Yaş
30
Lunar Ve Dark Lunar Savaşı (Geniş Anlatım)


Lunar Savaşı; iki ırkın düşman tarafındaki tüm NPCleri kesmeye çalıştığı büyük bir PvP olayıdır. Bu savaşa girmek için 30 lvl ve üstü olmanız gerekmektedir. Her ırktan ilk 200 kişi bu savaşa katılabilir. Bu savaşa katılabilmek için Morodondaki Warp Gate(Işınlanma kapısı)'den Lunar Valley'e gidiniz. Eğer ırkınız savaşı kazanırsa Victory Gate ile düşman tarafına işgale gidebilirsiniz. (Victoty gate sizin düşmanın ana topraklarına geçmenizi sağlamaktadır) 1 saat işgalden sonra kendi bölgenize geri ışınlanacaksınız.

Daha fazla detaylı bilgi öğrenmek için lütfen aşağıdaki bölümü okuyunuz.Kocuce
Savaş Takvimi [Bütün saatler Pasifik standart zamanına göre ayarlanmıştır(gmt -8)</STRONG>]
ServerGünSaatAresSalı & Cumartesi 3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PSTDiezPazartesi & Cuma3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PSTXigenonÇarşamba & Pazartesi3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PSTBeramusÇarşamba & Pazar3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PSTCypherSalı & Cumartesi3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PSTOlympiaPazartesi & Cuma
3:00AM, 9:00AM, and 6:00PM PSTTürkiye yaz saatinden önce Gmt +2, yaz saatinden sonra Gmt +3’de yer almaktadır. Lunar WarExperience. Points

Lunar Savaşında eğer sahip olduğunuz national point sıfır ise veya savaş esnasında guardlara , warderlara veya Keepera öldüğünüz takdirde %1 Experience kaybedeceksiniz.
National Points

Karşı ırktan savaş esnasında birini öldürdüğünüz takdirde 50 National Point kazanacaksınız.


Karşı ırktan birisi sizi öldürdüğünde 25 National Point kaybedeceksiniz.
Kısıtlamalar

Savaş zamanında her ırktan 200 kişi Lunar savaşına katılabilmektedir.


30 Level ve üstü girebilir.

Komutan
1
Savaş başladıktan 10 dakika sonra en yüksek National Pointe sahip clanların clan liderleri savaş komutanı olacaktır.
2
Komutanlar "/command" methodunu kullanarak diğer kullanıcılara komut verebilirler. Komutlar ekranın en üst tarafında çıkacaktır. Örnek: /Command Sol tarafdan geliyorlar!!! ko-cuce
3
Komuta etme yetkinizi hiç bir şekilde kaybetmiyorsunuz(öldürülseniz dahi)

Düşman Bölgesini Ele Geçirme ve Kontrol Etme
Warder1
Warder2

Düşman bölgesini ele geçirmek için önce warderları kesmek yok etmeniz gerekmektedir. Wardera son vuruşu yapan kişinin adı Sarı bir yazı ile anons edilecek ve bu oyuncu 1.000 National Point kazanacaktır.
Keeper

Keeperı öldürmek savaşı bitirecektir. Keeperı öldüren kişi 3.000 National Point kazanacak ve ismi sarı bir yazı ile anons edilecektir.
Jail(Hapishane)

Eğer ölürseniz veya savaş esnasında /town yaparsanız hapishaneye gönderileceksiniz ve burada hapishanenin kapıları açılana kadar beklemek zorundasınız. Hapishanenin kapıları her 3 dakikada bir 20 saniyeliğine açılmaktadır.
Summoning(Çağırma)

Bir büyücü hapishanedeki partideki arkadaşını veya arkadaşlarını yanına çekemez ama büyücü hapiste ise partideki arkadaşlarını hapishanenin dışına çekebilir.
Koruma
Sadece kendi hapishanenizde güvenlisinizdir.
Elmorad hapishane dışı
Hapishanenin kapısının açılması


Elmorad hapishane içi
Karus hapishane içi


Lunar Gate savaşını kazanmanın koşulları1.Düşmanın 3 NPC(Warder 1, Warder 2 ve keeper)'sini öldürmek savaşı bitirecektir.
2.Eğer savaşta kazanan bir taraf yoksa zafer savaş zamanında iki ırk arasında birbirini en fazla öldüren tarafa verilecektir.
EN İYİ SERVER TANITIM FORMU KOCUCE,KO-CUCE,kO-CUCE

Elmorad Keeper
Karus Keeper


Elmorad Warder 1
Karus Warder 1


Elmorad Warder 2
Karus Warder 2


Kaybeden Irkı İstila Etmeİstila Kapısı
•Savaşı kazanan belli olduğu zaman kazanan ırk düşman taraftaki Warp gate(Düşman Keeperının yanında) ile karşı ırkın ülkesine istilaya gidebilir. Kazanan ırktan herkes kaybeden ırkın topraklarına teleport olabilir.
Kaybeden Irk

Kaybeden tarafın oyuncuları kendi ülkelerini karşı tarafın istilasından korumak için savaş bittiğinde otomatik olarak kendi ülkelerine ışınlanacaklardır.
İstila

İstila eden ırkın oyuncuları istila sırasında Warp gateleri kullanamayacak veya tekrar canlanma noktası olarak yer belirtemeyeceklerdir.
Güvenli Bölge

Kaybeden ırkın topraklarındaki Lunar Gate girişi yanındaki küçük bir alan istilacılar için güvenli bir bölge olacaktır. İstilacılar burada doğacaktır. Bu güvenli bölgede hiç bir şekilde atakla karşılaşmayacaksınız. Düşman NPC'leri bu alana girebilir ama girdikleri an öleceklerdir (Öldükleri zaman yeniden canlanma süreleri dolduğunda orjinal yerlerinde tekrar doğacaklardır.
İstilanın Bitişi

İstila zamanı sona erdiğinde istila eden ırkın oyuncuları kendi bölgelerine geri ışınlanacak ve tüm NPC'ler eski orjinal pozisyonlarına geri dönecektir.
Para


Düşman oyuncu sizi öldürdüğünde paranızın yarısı ona geçmektedir.
National Points


Düşman ırkın oyuncusunu öldürdüğünüzde 50 National Point kazanacaksınız.


Düşman ırkın oyuncusu sizi öldürdüğünde 50 National Point kaybedeceksiniz.
Sehir Anıtları


Bütün şehirlerde bir anıt(büyük taş) bulunmaktadır. İstila zamanında saldıran ırkın oyuncuları bu anıtı yok ederlerse anıtın gücü istila eden ırka geçecektir.
İstilacılar şehri aldıklarında
a)
XXXX şehri istila edildi diye bir duyuru ekranda görünecektir..
b)
Anıt istila eden ırk için tekrar yapılanır ve bir dakika içinde Anıta 100 metre yakınlıktaki tüm istila eden oyunculara 50 National Point ve 50.000 coins ödül olarak verilir.


c)
İstilacılar Anıtı 10 dakika boyunca korursa 50 National Point ve 50.000 coins ödül olarak verilmektedir.


d)
Bundan sonra her 5 dakikada bir 25 National Point ve 25.000 coins ödül olarak gelecektir.


İstilaya uğrayan ırk istilacılardan şehri geri aldığında;
a)
"XXXXX village has been captured" XXXX şehri ele geçirildi diye bir duyuru ekranda görünecektir.


b)
İstilaya uğrayan ırk şehri istila eden ırktan geri alırsa Anıtın gücü yine onlara geri dönecek ve bir dakika içinde 100 metre çevresindeki oyunculara 50 National Point ve 50.000 coins verecek


c)
İstilaya uğrayan ırk şehiri geri aldığı zaman sadece bir kez ödülllendirilecektir.


Tekrar Geri Alma
Eğer Istila eden ırk elde ettiği şehiri kaybederse tekrar geri almak için mücadele verebilir..


Piana Breth

Aynı zamanda 3 ayrı şehirde savaş yapılabilmektedir. Ana şehir(Piana ve Breth) lerin işgal edilmesinde ödül diğer şehirlerdekinden 4 kat daha fazla olacaktır.
Alıntıdır...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst