Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

KO Rehberi Destek Sistemi ve Bilet Oluşturma

Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde KoRehberi Ve Ko Rehberi kategorisinde Admin  tarafından oluşturulan KO Rehberi Destek Sistemi ve Bilet Oluşturma başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 2,408 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı KoRehberi Ve Ko Rehberi
Konu Başlığı KO Rehberi Destek Sistemi ve Bilet Oluşturma
Konbuyu başlatan Admin 
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Admin

Admin 

Kurucu Admin
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
982
Tepkime puanı
338
Puanları
63
Web sitesi
www.kocuce.com.tr

Lightbulb
[Rehber] Destek Sistemi ve Bilet Oluşturma​

Merhaba değerli Knight Online oyuncuları.

Bu rehber konumuzda bilet sisteminin kullanımı hakkında kısa bilgiler sunuyoruz. Destek Sistemi hesaplarınızla ve oyun içi karakterleriniz ile ilgili destek alabileceğiniz yerdir. Bilet sistemini kullanırken seçeceğiniz doğru kategori işlemlerinizin daha hızlı gerçekleşmesini sağlayacaktır.

Bilet göndermek için öncelikle destek sistemi adresine gidiyoruz;



Daha sonra sol tarafta bulunan “Login With Portal ID” tıklayarak, kullanıcı adı ve şifremizle destek sistemine giriş yapıyoruz.



Bilet oluşturmak için “Submit a Ticket” seçeneğini tıklıyoruz ve kategori seçimine ilerliyoruz.



NTT Portal kategorisinde;

SMS Verification (Trading Ability) :
Knight online oyuncuları oyundaki ticareti aktif hale getirmek için 5 Npoints karşılığında SMS onayı yapmaktadırlar. Bu durumla ilgili yaşadığınız problemlerde bu kategoriyi seçebilirsiniz.
E-Mail Issues: Hesabınızın kayıtlı olduğu e-posta adresi ile ilgili yaşadığınız problemlerde (E-posta gelmeme sorunu vs.) bu kategoriyi kullanabilirsiniz.
Password Issues: Oyun hesap şifreniz, Güvenlik Anahtarınız ve VIP Key'iniz ile ilgili problemlerde bu kategoriyi kullanmanız gerekmektedir.
Hacked Account: Hack olayları veya hesabınıza bilginiz dışında erişiminizi kaybetmeniz durumunda kullanacağınız kategoridir.



Knight Online kategorisinde;

KO Ban / Jail / Unblock:
Oyun içerisinde ceza aldığınız tüm durumlar (Banlanma, Hapis, Mute vs.) için bu kategoriyi seçmeniz gerekmektedir.
PUS / Purchase / Billing Issues: Power Up Store ile ilgili yaşadığınız tüm sorunlar (Npoints yükleme hatası, PUS üzerinden alınan eşyanın gelmemesi vs.) ile alakalı bilet göndermek için bu kategoriyi seçmeniz gerekmektedir.
Bug: Oyun içerisinde karşılaştığınız hata ile ilgili bu kategoriyi seçebilirsiniz. Örneğin; Tüm denemelere rağmen görevleri alamama, trade sırasında verilen eşyanın karşı tarafa gitmemesi vs.)
Promo Code: Prome Code kullanırken aldığınız hata ile ilgili bu kategoriyi seçebilirsiniz.

ICS / OTP kategorisi üzerinden: Hesabınızın bağlı olduğu tüm ICS/OTP işlemleri için bilet gönderebilirsiniz.

Gönderdiğiniz biletleri takip etmek için support sayfasında “My Tickets” bölümünü kullanabilirsiniz.



Önemli Notlar:
• Gönderdiğiniz biletlere kategorinin yoğunluğuna da bağlı olarak ortalama 3 iş günü içerisinde cevap verilmektedir.
• Bilet gönderdikten sonra destek ekibi cevap verene kadar lütfen biletinizi güncellemeyiniz. Aksi takdirde biletiniz sırasını kaybedecek ve cevap alma süreniz uzayacaktır.
• Hafta sonu destek ekibi biletleri yanıtlamamaktadır.
• Kategori seçimi yapamadığınız durumlarda Ctrl+F5 kombinasyonunu deneyebilirsiniz.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap
+++---yyzzhhe tarzı Yorum Yazanlar Ko cuce Yönetimi Tarafından Ban Atılacaktır

Konuyu görüntüleyenler